Najczęściej zadawane pytania
Jak najbardziej. Poza naszą stałą szeroką ofertą z przyjemnością doradzimy i pomożemy przy zakupie, pojazdów znalezionych na otomoto, sprzętu rolniczego/budowlanego czy nawet medycznego. Nie boimy się żadnych wyzwań.
Umowę w zależności od danej oferty możemy podpisać w 100% zdalnie, natomiast równolegle dla części ofert jak najbardziej istnieje również możliwość tradycyjnego podpisu w oddziale na terenie całego kraju.
Samochody nowe z naszej oferty dostarcza bezpośrednio dealer danej marki i odbiór odbywa się w salonie tak jak należy. W niektórych przypadkach pojazdy mogą być wydawane ze strefy wydań firmy leasingowej.
Oczywiście. Zdecydowana większość naszych ofert skierowana jest zarówno do firm jak i do osób prywatnych.
Wszystkie samochody objęte są pełną gwarancją producenta zgodnie z zasadami danej marki.
Współpracujemy wyłącznie z największymi bankami/leasingami na rynku. Dzięki temu nasi klienci zyskują gwarancję przeprowadzenia każdej transakcji, bez obaw o swoje pieniądze i czas.
Nie. Jako carnity.pl na żadnym etapie nie pobieramy zaliczek/zadatków. Ewentualne wyjątki mogą pojawić się wyłącznie przy naprawdę nietypowych zamówieniach indywidualnych, natomiast decyzję taką podejmuje dealer danej marki.
Umowę leasingu/wynajmu podpisujemy bezpośrednio z firmą leasingową. Nie ma żadnej dodatkowej umowy po drodze. Cała transakcja jest w pełni przejrzysta i bez jakichkolwiek niespodzianek.
Tak. Jak najbardziej posiadamy bazę aut używanych, gdzie regularnie wyszukujemy prawdziwe gorące oferty.
Raty za auto zaczynamy płacić wraz z rozpoczęciem jego realnego użytkowania, czyli w momencie odbioru od dealera. Okres produkcji nawet po podpisaniu umowy jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga jakichkolwiek opłat.
Często w umowach harmonogram generuje się z datą podpisania umowy, natomiast zostanie on zaktualizowany w dniu odbioru pojazdu i dopiero wtedy też wejdzie w życie.
Wszystkie oferowane przez nas samochody są obsługiwane przez dowolny autoryzowany serwis danej marki na terenie całego kraju. Nie ma znaczenie skąd odebrałeś auto. Przeglądów czy ewentualnych napraw dokonujemy w dogodnej dla siebie lokalizacji.
Nie. Nie pobieramy od klientów prowizji, ani żadnych opłat dodatkowych.
